Wraz z uruchomieniem nowej strony Metallica.com, o której pisaliśmy wcześniej, Metallica zaskoczyła fanów czymś jeszcze. We współpracy z firmą Nixon powstała linia zegarków inspirowanych okładkami płyt zespołu. Tym samym w sklepie Metstore pojawiły się zegarki z grafikami nawiązującymi do m.in. „Kill’Em All”, „Master of Puppets” czy „Black Album”. Zegarki są dostępne w cenach od 125 $ aż do 700 $ za najdroższy, limitowany model „Sanitarium”. Wszystkie modele zobaczycie tutaj.
To jednak nie koniec atrakcji dla zamożnych fanów. Metallica, wzorem innych zespołów takich jak Motorhead, Slayer czy Rammstein, postanowiła zaprezentować własny alkohol. W ten sposób powstała Blackened Whiskey. Co ciekawe, każdej partii whisky towarzyszyć będzie inna playlista Metalliki. Obecnej o numerze 81 możecie posłuchać na Spotify tutaj. Napitek powstał we współpracy z mistrzem gorzelnictwa Davem Pickerellem. Butelka 0,75l jest dostępna do zamówienia w cenie 52$. Oficjalna strona trunku znajduje się pod tym adresem.