Nie od dziś wiadomo, że marki odzieżowe chętnie wcielają w swoje kolekcje elementy ze świata muzyki. Świadczą o tym kolekcje szwedzkiego sklepu H&M czy Pull&Bear. Tym razem, do grona dołącza jedna z najbardziej luksusowych – marka Gucci. Szykuje ona nową, jesienną kolekcję, w której użyte ma zostać m.in. logo AC/DC. O tym jak będzie się prezentować, możemy się przekonać na zdjęciu okładki magazynu „T”.
Dyrektor kreatywny Gucciego, Alessandro Michele, który jest odpowiedzialny za wszystkie kolekcje oraz wizerunek marki, opisał nową propozycję jako „renesans rock’n’rolla, renesans lat 80., renesans ulicznego stylu, renesans stylu chińskiego i burżuazji”. Jesienne kolekcja ma zawierać długie suknie oraz oćwiekowane, skórzane kostiumy. Na jednej z sukni, obok klasycznych buf i futer, ujrzymy cekinowe logo AC/DC.
Niestety przeciętny miłośnik, tudzież miłośniczka, nie będzie mogła sobie pozwolić na taki wydatek, gdyż ceny ubrań będą wahać się w okolicach kilkunastu tysięcy dolarów.