Na oficjalnym YouTubie organizacji non-profit Omaze pojawił się materiał w którym m. in. James Hetfield oraz M. Shadows biorą udział w „przesłuchaniu” do roli… zombie w kolejnej części popularnego shootera Call of Duty: Black Ops 3. Jednocześnie artyści nakłaniają by fani ich zespołu i gry Call of Duty wzięli udział w akcji charytatywnej w której główną nagrodą jest udział w procesie motion-capture i wystąpienie w roli zombie w nadchodzącym FPS-ie.
Zasady akcji są proste – należy zakupić za kwotę ponad 10 dolarów oficjalny gadżet związany z grą na witrynie Omaze.com i oczekiwać na wynik losowania. Zwycięzcę czeka przelot do Los Angeles, „zzombifikowanie” w siedzibie Treyarch Studios, oraz 4. gwiazdkowym hotelu na czas trwania motion-capture. Ponadto imię i nazwisko „kaskadera” zostanie uwiecznione podczas napisów końcowych, które już niedługo po przejściu kampanii zobaczą miliony graczy.
Każde 1000 dolarów zarobione dzięki tej akcji pozwoli na pomoc jednemu weteranowi wojennemu, w odnalezieniu się w cywilnej rzeczywistości oraz podjęciu niezwiązanej z mundurem pracy.