Chris Adler o przełomowym „…And Justice for All” Metalliki

0

Perkusista Chris Adler (Lamb of God/Megadeth) w wywiadzie dla magazynu ‚Rhythm’ chwalił „…And Justice for All” Metalliki za rewolucyjność pod względem grania na perkusji, a „Peace Sells… But Who’s Buying?” Megadeth okrzyknął jego „Biblią heavy metalu”. Chris o albumie kolegów z Metalliki mówił tak:

[„Justice”] zmieniło wiele dla wielu ludzi. Produkcja perkusji była niepodobna do niczego, co pojawiło się do tamtej pory, a klarowność była bezkonkurencyjna. Oczywiście byli ludzie, którzy grali szybciej i bardziej skomplikowanie, ale przez większość czasu nie mogłeś usłyszeć co oni do diabła grają. Był to pierwszy raz kiedy wszystko było krystaliczne. Właściwie nie sądzę, aby od czasu „…And Justice for All” nastąpiła podobna rewolucyjna zmiana w brzmieniu perkusji.

Po byciu w trasie z Larsem przez wiele lat wiem, że bardzo ingerował w ten proces [w trakcie nagrywania „Justice”]. Mam nadzieję, że być może któregoś dnia spojrzę wstecz i przekonam się, że jeden z moich albumów był również przełomowy. Ukochałem sobie jego grę na tej płycie. Chciałem go naśladować, obniżyłem stój moich bębnów jak najbardziej, zacząłem grać na jedną czwartą i używać plastikowych młoteczków, aby uzyskać tamto brzmienie. Jego gra na tym albumie była fantastyczna. Wciąż słucham tego albumu do dnia dzisiejszego będąc wciąż pod wrażeniem.

Udostępnij to

O autorze

ogo

Jak mawiał Fryderyk Nietzsche „Życie bez muzyki byłoby pomyłką”. W poznawaniu muzyki kieruję się zasadą – nie ograniczaj się. Szczególne miejsce w moim sercu jest zarezerwowane dla Metalliki i Anathemy, a definicją szczęścia są dla mnie ich koncerty. „Drink, fuck & 666” ~ Brüdny Skürwiel